

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: amc@amc.sklep.pl lub telefonicznie: 604396050
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: amc@amc.sklep.pl lub telefonicznie: 604396050
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Status- kiedy się zmieni ?
Status zamówienia przekilikujemy ręcznie może się zmienić 3 razy w ciągu dnia nawet dopiero dzień przed wysyłką. Brak zmiany statusu nie znaczy że zamówienia nie realizujemy.
Status złożone - jeśli twoja paczka posiada ten status to znaczy że ją realizujemy. Zamówienie szyte jest przez nasze krawcowe.
Status w realizacji - oznacza końcowe prace na pracowni krawieckiej
Status przekazane do magazynu- w tym czasie dużo się dzieje zamówienie jest sprawdzane pakowane i odbierana przez magazyniera. Częściowo przygotowana paczka jedzie o 50 km oddalonego od pracowni , W magazynie już czeka reszta Twojego zamówienia czyli dodatki, łóżeczko albo materac. Tam jest kompletowany cały zestaw i czeka na odbiór przez kuriera. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości (dotyczy koloru lub niejasności w zamówieniu) paczka jest zatrzymana do wyjaśnienia.
Status anulowana- zamówienie nie jest realizowane
Kiedy dostane moje zamówienie???
PRZYPOMINAMY że czas oczekiwania na zamówienie to
14 dni roboczych, 10 dni roboczych lub 7 dni roboczych(szczegółowa informacja znajduje się przy każdym przedmiocie)
licząc od dnia po złożonym zamówieniu bez soboty niedzieli i świąt(w przypadku zestawów samej pościeli i zestawów pościeli z łóżeczkiem)
Każde zamówienie automatycznie wydłuża się o 5 dni roboczych w przypadku wprowadzeni jakichkolwiek zmian w zamówienie pod upodobania klienta.
Dlaczego tak długo ???
Nasze zestawy są w bardzo atrakcyjnych cenach oraz w wysokiej jakości ale kosztem czasu oczekiwania który w sytuacji nie zależnej od Nas może się nieznacznie wydłużyć lub może się przyspieszyć. Dbamy o staranność ,mamy niskie ceny, pracujemy jak mrówki ale potrzebujemy sporo czasu alby zorganizować Twoje zamówienie.
Z góry dziękujemy za cierpliwość :)
Gdzie uzyskać odpowiedzi na moje pytanie??
W razie pytań najszybciej skontaktujesz się z nami przez messenger oraz maila. Czas odpowiedzi zależy od ilości mail danego dnia odpowiadamy w dni robocze od 12 do 15 .
W przypadku telefonu trafienie na "wolną linie" może być utrudnione.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe znajdujące się w e-mailu po zakupie
- płatność za pobraniem,
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Jaśminowa 24 , 87-134 Rozgarty, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). na informacja dla Firm: Fakturę do paragonu możemy wystawić tylko wtedy gdy przedniego wystawieniemoturzymamy informację o numerze nip. Jeżeli nr nip nie został podany na paragonie, nie możemy wystawić do niego faktury.Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 604396050.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 604396050.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję 12 miesięcy, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także klikając w poniższy link. Ważne, aby zachować dowód zakupu.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 604396050.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny Informacje na ten temat znajdziesz pod poniższym linkiem:
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Po szczegółowe informacje odsyłamy do poniższego linku, potrzebne informacje znajdziecie Państwo w sekcji :"INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY"